ضربان آزادی معکوس میزند

ضربان آزادی معکوس میزند
بازدید : 1451

ضربان آزادی معکوس میزند

 

«ضربان آزادی معکوس میزند»

موضوع: آزادی در گروگان
بررسی لغوی آزادی اینگونه میگوید که ،رهایی و در عین حال لازمه ایست در جهت تکامل و به ویژه رشد زندگی برای هر موجود زنده
و همچنین متناسب با ساختار آن موجود ، موجودیت آزادی نیز به خود ابعاد متفاوت میخشد به عبارتی هر موجود زنده نیازمند نوعی از آن است.
آیا میتوان گفت برای جامدات آزادی معنایی دارد؟خیر.پس به وضوح و با توجه به پاسخ سوال و درک تفاوت های بین جانداران و غیرجانداران میتوان دریافت که:

هر چیزی برای رشد و تکامل نیازمند آزادی است  و هدف آزادی از آن رشد و پویایی خارج نیست، بنابر این آزادی واقعی زمانی معنی میشود که علاوه بر رهایی به همراه خود رشد و بالندگی و سازندگی همراه کند تا از هدف اصلی خود خارج نشود.
مثالی برای درک ویژه تر و بهتر رابطه ی رشد و آزادی میزنیم . فرض کنید شما دو گیاه با شرایطی یکسان از یک گونه و شکل در اختیار دارید ، اگر روی گیاهی حفاظ و سرپوشی قرار بدهید بهتر رشد میکند یا همان گیاه که در عین آزادی ست؟ جواب مشخص ، گویا و دارای برهان کاملیست
در مورد گسترش بخشیدن آزادی و ابعاد آن در ادامه بحث خواهیم کرد

مطلب کامل در ادامه مطلب

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 14 تير 1395 ساعت : 18:40
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید