شعرنوشته

شعرنوشته

شعرنوشته
بازدید : 3891

شعرنوشته

من آسمان پر از ابرهای دلگیرم / اگر تو دلخوری از من،من از خودم سیرم

فاضل نظری

دل میکند از آسمان ، هر کس که گم کرده / در چشمهایت کهکشان راه شیری را  سمیه محمدیان

دل میکند از آسمان ، هر کس که گم کرده / در چشمهایت کهکشان راه شیری را

سمیه محمدیان

تو را چه غم که شب ما دراز میگذرد؟ / که روزگار تو در خواب ناز میگذرد  صائب تبریزی

تو را چه غم که شب ما دراز میگذرد؟ / که روزگار تو در خواب ناز میگذرد

صائب تبریزی

برو آنجا که تورا منتظرند / قاصدک، در دل من همه کورند و کرند  مهدی اخوان ثالث

برو آنجا که تورا منتظرند / قاصدک، در دل من همه کورند و کرند

مهدی اخوان ثالث

ما را همه شب نمیبرد خواب / ای خفته ی روزگار دریاب  سعدی

ما را همه شب نمیبرد خواب / ای خفته ی روزگار دریاب

سعدی

تو را من چشم در راهم  شباهنگام  نیما یوشیج

تو را من چشم در راهم

شباهنگام

نیما یوشیج

بشید و دل ببردی و به دست غم سپردی / شب و روز در خیالی و ندانمت کجایی  سعدی

بشید و دل ببردی و به دست غم سپردی / شب و روز در خیالی و ندانمت کجایی

سعدی

شبانه های مرا می شود سحر باشی؟ / و میشود که از این نیز خوبتر باشی؟  محمدعلی بهمنی

شبانه های مرا می شود سحر باشی؟ / و میشود که از این نیز خوبتر باشی؟

محمدعلی بهمنی

شب از پسِ روشناییِ تو بر نمی آید / و تو از پسِ تاریکیِ خودت / تواز روز روشن تری یا از شب ، تاریک تر؟  افشین یداللهی

شب از پسِ روشناییِ تو بر نمی آید / و تو از پسِ تاریکیِ خودت / تواز روز روشن تری یا از شب ، تاریک تر؟

افشین یداللهی

تو را چه غم که مرا در غمت نگیرد خواب؟ / تو پادشاه کجا یاد پاسبان آری؟  سعدی

تو را چه غم که مرا در غمت نگیرد خواب؟ / تو پادشاه کجا یاد پاسبان آری؟

سعدی

بی نهایت حال من خوب ست / باور میکنی؟  شهرام سعیدی

بی نهایت حال من خوب ست / باور میکنی؟

شهرام سعیدی


نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید