اس ام اس دلتنگی ، جدید و زیبا

اس ام اس دلتنگی ، جدید و زیبا

اس ام اس دلتنگی ، جدید و زیبا
بازدید : 1340

اس ام اس جدید دلتنگی

گاهی حس میکنم

روی دست روزگار مانده ام

خسته اش کرده ام

خودش هم نمی داند با من چه کند

• • •

cfss.ir

• • •

از ادم ها بگذر

ناراحت نباش که چرا ...؟!

مهم نیست

اگر هر گونه است شاد باش 

که تو ایستاده ای

خرد نمیشوی فقط 

گاهی اوقات خم میشوی

• • •

cfss.ir

• • •

دلتنگ تو که میشوم

زندگی ام سیاه می شود

نمیدانم چه رابطه ایست

بین بودنت با رنگ ها ...

• • •

cfss.ir

• • •

رد پای

کسی که آرامشم را بهم زده بوده

را دنبال کردم

به خودم رسیدم

• • •

cfss.ir

• • •

من دارم سعی می کنم 

همرنگ جماعت شوم

اما

می شود کمکم کنید؟

آی جماعت

شما دقیقا چه رنگی هستید؟

رنگ با رنگ

رنگین کمان؟

من یک رنگم...

صاف و ساده

• • •

cfss.ir

• • •

بیراهه ای بیش نیست

دوری از یاد خدا

به راه خواهم افتاد

همچون کودکی که از یک سالگس

به راه افتاده است

• • •

cfss.ir

• • •

تو هنوز

با تمام نبودن هایت

تمام بودن منی

• • •

cfss.ir

• • •

این روز ها

دلم 

اصرار دارد فریاد بزند

اما ...

من جلوی دهانش را میگیرم

وقتی کیدانم

کسی جز خدا نمیخواهد حرفش را بشنود

• • •

cfss.ir

• • •

خدایا

به آنان که ادعای عشق تو را دارند

بیاموز که

که از بزرگترین گناه ها

شکستن دل آدمیان است ...

• • •

cfss.ir

• • •

هنوز فکر میکنم گاهی

کنار من تو اینجایی

ولی تقدیر من میگه

که اینجا نیست

تقدیر که نیست ....

بی فکری خودم است

اسام اس دلتنگی و  جدید زیبا


نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت : 18:32
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید