اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
بازدید : 1678

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه

ای آنکه همیشه آرزویت دارم

دائم طمع دیدن رویت دارم

نه طاقت دوریت دارم

ولی هر جا باشم ، دوستت دارم

• • •

cfss.ir

• • •

جایگاه همیشگی تو در قلب من است

اگر صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشد

• • •

cfss.ir

• • •

یاد ما خواه بکن خواه مکن 

مختاری !

لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری !

• • •

cfss.ir

• • •

دوستت دارم تا آخر

تا انتهای باور

تا آخر زمون

این خط اینم نشونه

• • •

cfss.ir

• • •

برتی تو میمیرم

تو وانمود کن تب کرده ای ...

همین کافیست ...!

• • •

cfss.ir

• • •

نشسته ایم ...

خودم ...

قلبم ...

با هم نقط بازی میکنیم

قلبم قواعد بازی را نمیفهمد

قلبم تمام خانه ها را با اسم تو پر می کند

همه جا در قلب منی

• • •

cfss.ir

• • •

یادت هست یادم دادی یادت باشم

حالا یادت باشه یادت نره به یادتم

ستاد عاشقان دل مجنون

• • •

cfss.ir

• • •

بعضیا یه نفرن

بعضیا دو نفرن

اما ما همیشه ما هستیم

• • •

cfss.ir

• • •

اگر قلب من صدا داشت

هر شب با نوایش

که میگفت دوستت دارم

سکوت شب را میشکست

• • •

cfss.ir

• • •

تشنه ی ادمی هستم که دوستش دارم

.

.

.

.

تو را عطش دارم

دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم


نویسنده :
تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت : 19:43
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید