شعر های کوتاه عاشقانه و معنوی

شعر های کوتاه عاشقانه و معنوی

شعر های کوتاه عاشقانه و معنوی
بازدید : 1636

شعر های کوتاه عاشقانه و معنوی

هر قدر رفاقت بکنم می ارزی

اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست

صد بار که یادت بکنم می ارزی

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا از گاهی چند

گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

در حنجره ام شور صدا نیست رفیق

یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق

بگذار که قصه را به پایان ببرم

آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن؟

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن

از دوستان جانی مشکل توان بریدن

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

زیبا فراوان دیده ام اما تو چیز دیگری

گلها ی خندان دیده ام اما تو چیز دیگری

در صحبت گل پیکران در خیال شیرین منظران

دیدم تو را با دیگران اما تو چیز دیگری

تنها نه از هر دلبری در شهر زیبائی سری

کز خویش هم زیبا تری آری تو چیز دیگری...!

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

دگر از وحشت مرداب خودم دلگیرم

به خدا منتظر فرصت یک تغییرم

من اگر برکه صفت ماندم و دریا نشدم

چه کنم بسته تقدیرم و بی تقصیرم

مگذارید دگر بر سر راهم تله ای

من خودم بی تله در دام خودم زنجیرم

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

اگه قلبمو شکستی به فدای یک نگاهت

این منم که همچون گل یاس نشستم بر سر راهت

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

تو ببین غبار غم را که نشسته بر نگاهم

اگه من نمرده ام از عشق،تو بدان که رویم سیاهست

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

اگه عاشقی یه درده چه کسی این درد ندیده

تو بگو کدام عاشق رنج دوری نکشیده

اگر عاشقی گناه است

میون این همه آدم یه غریب و بی پناهم

تو ببین به جرم عشقت پر پروازنو بستند

تو ندیدی من مغرور چه بی صدا شکستم

♥♥♥♥♥

cfss.ir

♥♥♥♥♥

عاشق خسته ام از عشق جدایم مکنید

جز همان دلخسته صدایم مکنید

سالها ز آتش غم سوخته و ساخته ام

باز همسفر خاطره هایم مکنید

دل من اگر با غم جانانه گره خورده است

آرزوی شب پیوند برای بکنید

به خدا عشق کنه نیست عزیزان

آخر در میان همه انگشت نمایم مکنید

شعر های کوتاه عاشقانه و معنوی

 


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 22 دی 1393 ساعت : 20:23
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید