اس ام اس عاشقانه باران

اس ام اس عاشقانه باران

اس ام اس عاشقانه باران
بازدید : 1782

اس ام اس عاشقانه باران

اس ام اس عاشقانه باران

بی تو من از نسل بارانم،

چون ابر بهارانم گریانم

بی تو من با چشم گریان،

سیل غم برد آشیانم

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

توان باران تند بی قراری

که راهی غیر باریدن نداری

نمی ماند نشانی از بدی ها

اگر بر تکت دلها بباری

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

مثل باران چشمهایت دیدنی است

شهر خاموش نگاهت دیدنی است

زندگی معنی لبخند توست

خنده هایت بی نهایت دیدنی است

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

در روز بارانی،چتر نشانه فداکاری است.....

پس چتری باش برای آنکه دوستش داری

،در روز های بارانی اش

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

هر وقت بارون اومد دستتو بگیر زیر قطره هاش

هر چند تا قطره که نتونستی جمع کنی

همون قدر دوست دارم

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

طنین نبض بارانی،بلوغ چشمه

تو را من دوست می دارم...

می دانم که می دانی

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

خدا ابر رو به گریه میاره تا گلها بخندن،

پس هر وقت بارون اومد یادت نره بخندی

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان...

ابر را گفتم تا غرق بارانت کند...

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

علم ثابت کرده که شکر در آب حل میشه

پس هیچ وقت زیر بارون راه نرو

چون شیرین ترین عزیزمو از دست میدم

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی

که بر روی صورتت میریزد

من هم دوستت دارم

بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

سکوتم را به باران هدیه کردم

تمام زندگی ام را گریه کردم

نبودی در فراق شانه هایت

به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

گاهی مثل باران باید بارید

زندگی بخشید،طراوت داد و رفت...

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

نگاهم یاد باران کرده امشب

مرا سر در گریبان کرده امشب

غم و فریاد من از این و ان نیست

دلم یاد رفیقان کرده امشب

҉҉҉

Cfss.ir

҉҉҉

میشه بارون شد و صرا رو عاشق کرد

میشه آفتاب شد و فردا را عاشق کرد

تو شبایی که دریا رنگ غم داره

میشه ماهی شد و شبا رو عاشق کرد

میشه ماهی شد و دریا رو عاشق کرد


نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 10 دی 1393 ساعت : 20:47
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید