جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی

جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی

جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی
بازدید : 3593

جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی

جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی , اس ام اس فراموش کردن

فراموش شدن همیشه از نبودن نیست!

گاهی از نزدیک شدن زیاد فراموش میشوی

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

برایم تعریف کن هرگز فراموش نشدن چه حسی دارد

تو که هر لحظه در خاطرمی

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

فراموش کردن کار آسانی است

کافی است دراز بکشم ، چشمانم را ببندم و نفس نکشم

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

فکرمیکردم رفتنت محال است ، امارفتی

الانم فکر می کنم فراموش کردنت محال است

اما شک نکن فراموشت خواهم کرد

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

فهمیده ام

فراموش کردن

بهتر از در انتظار ماندن کسی ست که تو را نمیخواهد

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

آگهی فوری

به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

غصه هایت که ریخت ، تو هم همه را فراموش کن

دلت را بتکان

اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند

فقط از لا به لای اشتباه هایت ، یک تجربه را بیرون بکش

قاب کن و بزن به دیوار دلت

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

زندگی سه حکم داره :

خندیدن ، بخشیدن و فراموش کردن

پس بخند و ببخش و فراموش کن

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

یه زن همیشه می بخشه و فراموش میکنه

ولی هیچ وقت نمیزاره تو فراموش کنی که بخشیده و فراموش کرده

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

من یاد گرفته‌ام که مردم آنچه را که گفته‌اید را فراموش می‌کنند

آنچه انجام داده‌اید را از یاد می‌برند

ولی هرگز احساسی را که به آنها داده اید فراموش نمی‌کنند

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

فراموش نمیشوی

جای پای محبت تو ، مانده بر تمام وجود من

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

پیمانی که در طوفان با خدا می‌بندی

در آرامش فراموش نکن

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

گفتی می خوام فراموشم کنی

فعل جملتو اشتباه گفتی

اخه نمی دونی چقد دوستت دارم

این توی که می خوای منو فراموش کنی

این بار سنگینو ننداز رو دوش من

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

اولین سرمشق زندگی ام

فراموش نکردن انسان هایی است که دوستشان دارم

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

من حوایی هستم که به هوای

هیچکس تو را فراموش نخواهم کرد

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

اس ام اس عاشقانه

حکایت جالبی است که فراموش شدگان

فراموش کنندگان را هر گز فراموش نمی کنند

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

او به من اموخت چگونه دوست داشته باشم

اما فراموش کردن را نه و من اجباری برای توقف دوست داشتنم ندارم

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

شبها زیر دوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را

در حالی که همه میگویند خوش به حالش چه زود فراموش کرد

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

سکوت …

آستانه ی تحمل فریاد آدم هایی است که فراموش نکرده اند صبوری را

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

هر بار قسم خوردم که فراموشت کنم

اما هر دفعه فراموش کردم قسم خوردنم را

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

روزی فراموش خواهیم کرد که چه صدمه ای دیده ایم

چرا گریه کرده ایم و چه کسی باعث ان شد

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

اگر کسی خوبی های تو را فراموش کرد

تو خوب بودن را فراموش نکن

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

نمیدانم چرا عادت فراموش کاریم

شامل تو یکی نمی شود

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

دشمن کهنه را دوست نو مساز

زیرا دشمن کهنه مانند مار سیاه است که

بعد از صد سال انتقام را فراموش نکند

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

اخطار

شما جزء افرادی هستید که به سختی یادی از ما میکنید

در صورت ادامه این بی مرامی فراموش خواهید شد

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

تلخی دوریت را به دل می کشم روی خیالت اشک میریزم

هیچ وقت خیال نکن تو را فراموش میکنم

مگر اینکه کوچ به سوی خاک کنم

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

میدونی بن بست زندگی کجاست؟

وقتیه که نه حق رسیدن داری!

نه توان فراموش کردن !

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

گاهی باید کسانی را از گذشته مان فراموش کنیم

به یک دلیل ساده

آن ها به آیندمان تعلق ندارند

همین

««««« جملات و متن های زیبا در مورد فراموشی »»»»»

آنقدر مشغول بزرگ شدن هستیم که گاهی

فراموش می کنیم پدر و مادرمان در حال پیر شدن هستند


نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 21 مهر 1393 ساعت : 22:35
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید